زیبایی اندام تناسلی و سفت کردن واژن
نوشته شده توسط : محدثه

 

 

ناحیه تناسلی شامل فرج، لب بزرگ، لب مینور، کلیتوریس، واژن و اندام های مجاور است. ممکن است به دلایلی مانند عوامل مادرزادی و ژنتیکی در ناحیه تناسلی یا زایمان، برخی جراحی ها، یبوست مزمن و ... اختلالات بینایی و عملکردی وجود داشته باشد. برای ارتباط با دکتر تنگ کردن واژن اینجا کلیک کنید



 

 

زیبایی اندام تناسلی و تنگ کردن واژن 

 

ناحیه تناسلی شامل فرج، لب بزرگ، لب مینور، کلیتوریس، واژن و اندام های مجاور است. ممکن است به دلایلی مانند عوامل مادرزادی و ژنتیکی در ناحیه تناسلی یا زایمان، برخی جراحی ها، یبوست مزمن و ... اختلالات بینایی و عملکردی وجود داشته باشد. 

 

تمام اختلالات بینایی یا عملکردی در ناحیه تناسلی قابل اصلاح است. به طور کلی، بیماران یا شریک زندگی آنها ممکن است در مورد ناهنجاری ها، لابیای بزرگ و افتاده، فرج پف کرده که حتی از زیر لباس، علائم تولد و زخم های بخیه و چین و چروک مشهود است، شکایت داشته باشند. گاهی ممکن است از عدم لذت بردن از مقاربت، عدم رسیدن به ارگاسم، مقاربت جنسی دردناک و دفع گاز در حین رابطه شکایت کنند. 

 

متداول ترین اعمال در زیبایی اندام تناسلی عبارتند از واژینوپلاستی (سفت کردن واژن و زیبایی واژن)، لابیوپلاستی (کاهش لابیای ماژور و مینور، درمان عدم تقارن و بدشکلی)، g-shot (گرم پر کردن نقطه برای شکایت ناتوانی در ارگاسم)، مقداری فیلر. تزریق برای چین و چروک، عمل افتادگی مثانه و رحم. 

 

اگرچه پزشک تصمیم گیرنده اولیه در عمل است، اما نظر بیماران و شرکای آنها و نوع عمل مورد نظر آنها نیز بسیار مهم است. 

 

نکته بسیار مهم در مورد این عمل ها این است که بیماران می توانند بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان بلافاصله به محل کار خود برگردند و برای سلامتی بیمار با بی حسی منطقه ای بدون بیهوشی عمومی انجام شوند.





:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: